Torsdag

Redan torsdag, gud vad dagarna går fort! men det kanske har att göra med att idag var min första jobbdag denna vecka då jag varit sjuk i tre dagar. Jag och sambon har båda kännt oss lite krassliga men idag var det bara att masa sig upp kl 04.50 :/ var på väg att somna flera gånger på jobbet.
Efter jobbet åkte vi och hämta Leo på dagis och sen vart det snabbshopping på rusta, dollar store och öb. När vi kom hem bakade jag och Leo lite bananmuffins, viktväktarnas bananmuffins, dom blev riktigt goda.

Sen forsatte jag att rita på en teckning som jag ritat på i tre dagar nu och den är inte klar än. Det har tagit lång tid för att vara jag, jag som brukar bli klar efter 5 timmar. Denna bild håller jag på att rita av, lägger upp teckningen när den är klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0